Relaxed Stone Town - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Relaxed Stone Town - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Relaxed Stone Town

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

16 September 2013 | Tanzania, Stone Town

Zo, laatste dagje Stone Town. Maar lekker relaxed aangedaan aangezien Sander nog niet echt opknapt. Ik heb vanmiddag in m'n remi door Stone Town geslenterd langs de winkeltjes. Te veel souveniers, maar niet de moeite waard om nu al mee te slepen. Wel veel vrienden gemaakt, en rasta en tattoo is een bijzondere combi hier. Sander ondertussen geslapen.
Maar toch wou 'ie er uit, dus hebben hele middag op een terrasje gehangen. Lekker chill met tablet en boek. Rond eten zijn we richting het Forodhani park gegaan. Dit park, vooral betegeld met bankjes aan de zijkant, tranformeert tijdens zonsondergang tot een lokale vreetfestijn. Er komen tafels te voorschijn en op elke tafel wordt eten aangeboden. Wij eten de Zanzibar pizza. Opgevouwen deeg met vlees naar keuze, een ei, garnering en sausje. Simpel maar zoooo lekker. Daarnaast verse suikerrietsap gehaald en smikkelen maar. Je moet wel opletten hier, ze laten je gerust de toeristenbelasting betalen.... Was erg leuk om gewoon vanaf een bankje toe te kijken hoe ze het marktje opzetten.

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Totaal aantal bezoekers 119647