Paardrijden en dansen - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Paardrijden en dansen - Reisverslag uit Trinidad, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Paardrijden en dansen

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

24 September 2014 | Cuba, Trinidad

Vandaag paardrijden door het nationale park naar een waterval. Groepen lopen gezamelijk. Gelukkig krijg ik weer de mogelijkheid heen en weer te galoperen in m'n eentje. Rest wederom geen ervaring. De omgeving is erg groen, vlak voor de bergen. Erg rustgevend ook. We stoppen bij een soort theehuisje waar in lemon grass en nog iets sap drink, erg lekker. Geen haast om verder te gaan, wat ik echt super irri vind. Daarbij spreekt iedereen Spaans, dus echt een stille dag voor me. We gaan chill verder en bereiken de waterval eindelijk. Mooie spot, kan er weer zwemmen, met een standje ernaast waar je wat te drinken kan kopen. Op de terugweg rijden we exact dezelfde route, beetje jammer. En begint het mega te hozen. Binnen 3 minuten doorweekt. We stoppen even om te schuilen maar moeten toch verder. Weer een stop in dat theehuisje, ggrrrrrrr, maar uiteindelijk bereiken we weer het huis. We worden met de paardentram weer teruggebracht, die je hier volop ziet trouwens, en ik ben 20 cuc kwijt. Geen geld dus.
Dan zie ik dat het al 5 uur is, en om 5:45 moeten we weg om de rest op het strand op te pikken. We gaan een picknick op een strandje wat verder houden. Iedereen heeft een leuke dag gehad en Di begint ons al vol te gieten. Er wordt een vuur in elkaar gezet, er zijn 2 muzikanten en weer veel te veel voer. En weer verdomd lekker. Na het eten zitten we heerlijk in het zand van de prachtige sterrenhemel te genieten. We vertrekken na 9-en.
Iedereen is brak. Di wilt uitgaan, en ik ook aangezien 2 groepsleden purple shirts tegenkwamen en hij hele verhalen begon op te hangen en excuses te maken over de avond ervoor. Misschien heb ik Snow gevonden ;p
Eenmaal op de stairs zie ik m niet, ongeveer na een half uur heb ik door dat ie zowaar zit.
Loopt op een gegeven moment naar de dansvloer, en dan duurt t even voor ie me ziet. En ik denk blijven kijken, en hij blijft terug kijken. Dan loopt ie naar de andere kant van de vloer, recht tegenover ons, en blijft daar weer ouderwets staan kijken. De wilt richting de cave gaan, dus staan we op en beginnen met lopen. Hij loopt langs ons heen, zonder iets te zeggen en kijken, door naar 3 gasten die buiten zitten. Praat even wat en loopt weer terug, nu kijkt ie echter wel de hele tijd. En ik ook.
De cave bereiken we rond 12 uur, dus het is al wat voller. We hebben het gezellig en Di heeft een fles rum besteld met cola en ijs. Goedkoper. Wordt een zware nacht. Uiteraard komt cowboy een half uur later binnen, danst wat en neemt al snel een strategische positie in. Di vertelt dat zolang hij in de buurt is de cowboy niet in de buurt komt, een stukje respect. Maar hij kan m zo laten opdraven. Laat maar... De dames willen dansen en ik dans mee. We hebben t retegezellig. En al snel duikt cowboy op, zijn de dames weg en hebben we een een onwijs gezellige avond met veel dansen, drinken en kletsen. Hij laat me veel foto's van z'n leven zien. Nu durft ie wel mee te lopen naar Di. Om 3 uur sluit de tent en worden we eruit geveegd. We lopen met z'n allen, en 2 andere Cubanen, richting huis. Cowboy wilt contact houden (ofzo) en geeft z'n nummer en email. Ik zet de mijne in z'n oversized foon. En dan is het gedag.... Wij zitten echter nog dik een uur buiten op de stoep te kletsen en doen. En dan ben ik er klaar mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 119719

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 01 Februari 2018

Nepal en India

05 September 2016 - 12 September 2016

Marokko - koningssteden

20 Augustus 2016 - 02 September 2016

Zomers Lapland

29 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Maleisisch Borneo 2015

11 September 2014 - 05 Oktober 2014

Curacao & Cuba

31 Augustus 2013 - 05 Oktober 2013

Centraal Afrika 2013

Landen bezocht: