Tussenstop - Reisverslag uit Camagüey, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Tussenstop - Reisverslag uit Camagüey, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Tussenstop

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

25 September 2014 | Cuba, Camagüey

De wekker gaat veel te vroeg, moeten om 9 uur weg. Ik ben kapot, maar geen koppijn. De dames zijn ook op. Hoe Di t doet weet ik niet, maar die lijkt erg fris en fruitig. Vandaag 5 uur rijden. We stoppen in een klein dorpje waar een grote toren staat, iets met slaven ofzo. Ik ben niet wakker, duidelijk. Daarna tot aan de lunch geslapen. Broodje gegeten en daarna weer een stuk geslapen.
We slapen hier in het hotel ipv een casa. En t is een superhotel met een heerlijke douche. Even opknappen en dan een tour met een gids en fietskarretjes. Erg grappig. Beetje de pleinen af en dan uitleg krijgen. Hop on- hop off op een andere manier.
Hierna direct spaanse les, waar ik ook niet helemaal bij ben. Ze, Monica, doet t erg goed en is erg duidelijk. Maar ben nog steeds gesloopt. Ik wordt oud....
Even tijd om te douchen en dan eten. We lopen de straat op en vrijwel direct ergens naar binnen om binnen te eten. Merendeel wilt echter buiten eten dus we gaan weer. We komen bij 1800 terecht, omschreven als 1 van de beste in Cuba. En terecht! De vis is heerlijk en veel.
We zijn pas laat weer terug en zo verrot dat ik even een kijkje neem op de rooftop en snel richting bed ga.

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Totaal aantal bezoekers 119630