Tattoo time!!!! - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Tattoo time!!!! - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Tattoo time!!!!

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

30 September 2014 | Cuba, Baracoa

Om 10 uur een date voor de tat. Mum en Lee gaan gezellig mee. Eerst moet ik een bank vinden om aan cash te komen. Staan niet veel mensen buiten, de rij wordt door Di aangeduidt, vooral achter wie ik aan moet gaan. Jon, een ouwe Aussie, staat ook in de rij, achter me. Eerst begint ie een verhaal dat ie Peru zo geweldig vindt, want daar krijgen de ouderen voorrang. Hint waarschijnlijk. Ik zeg m dat dat bij ons ook zo was tot al die oudjes er maar wat graag misbruik van gingen maken. Vond ie niet leuk :) Als een een vrouw voordringt naar zijn idee springt ie er tussen en begint iedereen af te blaffen. Schaam me dood. Serieus! Die vindt echt iedereen te min en zichzelf een koning....
Hij krijgt een nummer na mij, en t ergste is dat ie nog eerder wordt geholpen ook. De klootzak!!!! Na in totaal 45 min wachten mag ik en heb ik binnen no time m'n geld.
Buiten snel door met de fietstaxi. Wekomen in een simpele buurt terecht waar de arties woont en werkt. Al snel wordt besloten naar z'n huis te verkassen omdat ie inz'n studio alleen stoelen heeft, en dat werkt niet met mijn tat. Lee heeft een foto van de tat die ik wil en Di legt verder uit hoe en wat. Uit de losse pols zet ie er een perfecte print op. 2 uur tatoeren later ben ik klaar, met een super resultaat! Zo blij mee. En je lacht je dood om de prijs; 30 cuc.
Mums mag daarna. Zij wilt een groene schildpad in polinesische stijl die doorloopt met r oude gekko. Hij besluit al snel dat die ook wel een opknapbeurt mag hebben. 50 cuc. Mwahahahaha. Lee wilt de Cuba ster hebben, en hij vind dat er 2 bij moeten. Op r pols. Half uur werk. Hij rekent niets. Tussendoor hebben we nog een kokosnoot gekregen om te drinken en te eten. Hij moet mijn tats nog even bekijken en nog een paar foto's maken. Escher wordt beroemd hier. Half 5 gaan we terug richting de centrale markt en drinken nog ff een biertje. Inmiddels weet ik dat de cowboy naar Havana komt, ben benieuw. Hij mag als local niet in een casa verblijven dus wordt nog interessant. Zometeen gaan we met een paar meiden lekker buiten de deur eten en rond 9 uur is het weer verzamelen. Benieuwd waar we vanavond belanden. We belanden in een restaurant in de hoofdstraat. De locale vis en krab in kokosnootsaus. Met een pina colada. De lokale vis is ienieminie, en lijkt bij elkaar als een stapel grijze maden. Maar wel lekker. Ook de kokosnootsaus is erg lekker. Hierna belanden we weer bij de lokale kroeg met live muziek. We blijven even hangen maar gaan om 12 uur even met z'n 5en aan de kustlijn hangen tot een uur of half 2. Kijkend naar de sterren met een fles rum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 119719

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 01 Februari 2018

Nepal en India

05 September 2016 - 12 September 2016

Marokko - koningssteden

20 Augustus 2016 - 02 September 2016

Zomers Lapland

29 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Maleisisch Borneo 2015

11 September 2014 - 05 Oktober 2014

Curacao & Cuba

31 Augustus 2013 - 05 Oktober 2013

Centraal Afrika 2013

Landen bezocht: