Old car tour en laatste avondmaal - Reisverslag uit Havana, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Old car tour en laatste avondmaal - Reisverslag uit Havana, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Old car tour en laatste avondmaal

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

03 Oktober 2014 | Cuba, Havana

Om half 10 weer verzamelenvoor de cadillactour. Uiteraard belanden we met Mum en Lee in een auto, ook omdat cowboy t erg goed met ze kan vinden. En zowaar geniet ie ervan. T is een 2 uur durende tocht langs alle attracties. Precies; langs. We stoppen bv niet bij de begraafplaats wat ik erg jammer vindt. Wel bij het revolutieplein, en het jesusbeeld. Cowboy weet te vertellen dat Jezus een gat in z'n hoofd heeft door de blikseminslag 1 dag eerder. En we hebben wederom een prive gids dus de dames zijn ook erg blij. En we zitten in een supergave knalroze caddilac zonder dak!! Wij daan nog een uurtje door naar een park, waar Lee over heeft gelezen. A la Gaudi. Ook cowboy is hier nog nooit geweest, en vindt t maar wat gaaf. De hele buurt en eigen tuin zijn gemozaiekt. De muren, beelden, banken, noem maar op. Echt te gaaf! Zo de moeite waard! Als de tocht voorbij is zijn we uitgehongerd. Cowboy weet wel wat en neemt iedereen mee. Hij heeft z'n draai gevonden. Bij een lokaal restaurant in de hoofdstraat. Weer live muziek, maar dan 2 koppig, en heerlijk eten. Hierna gaat ieder even z'n eigen weg want vanavond is het weer verzamelen. Wij gaan even terug voor een douche. En dan is het weer tijd de rest op te zoeken. Mum was zo blij met de lunch dat ze voorsteld daar te dineren. Di kent t niet maar gaat accoord. Cowboy blij en belt weer de 2 koppige band. Het is een gezellige laatste avond. Iedereen heeft t naar z'n zin. Na het diner gaan we naar de disco, mr krab, op z'n engels. De rum vloeit weer rijkelijk en het is gezellig. We blijven tot een uur of 2.

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Totaal aantal bezoekers 119641