Danum dag 2 - Reisverslag uit Lahad Datu, Maleisië van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Danum dag 2 - Reisverslag uit Lahad Datu, Maleisië van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Danum dag 2

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

08 Februari 2015 | Maleisië, Lahad Datu

Vandaag om 6 uur in de ochtend afgesproken net de Spaanse heren. Vroege wandeling in de hoop wat dieren te spotten. En dat lukt. Het kamp ligt aan de rivier en ook hier slapen de makaken aan de rivieroever. Dus weer kunnen genieten van de ochtendactiviteiten van de aapjes. Hierna gaan we de jungle in. Een weerwar van paden... En al snel zijn we de oorspronkelijke route kwijt. We zien nog een vogel, zelfde als met de avondtocht, en verder niets. Om 9 uur is het tijd voor ontbijt. Ik rammel. Hierna nog even 3 uurtjes bijslapen en dan een heerlijke, NOT, koude douche.... Maar ik ben allang blij dat er water uit de douches komt. De afgelopen 2 dagen deed de douche het niet. Dus dan maar gezellig bij de mannen buurten. De rest van de dag bestaat uit luieren. Beetje muziek luisteren, lunchen, veel lezen, avondeten en verder vooral niets. Zelfs ik kan daar op z'n tijd van genieten. En dat is het zeker in deze omgeving. Weer lekker vroeg m'n bedje in want al heb ik maar 3 uur gelopen, dat voel je best.

• 09 Februari 2015 - 15:42

Jolanda:

Straks heb je al die epubs uit.
    :P

• 09 Februari 2015 - 23:13

Raymond:

Wel vroeg opstaan iedere dag, maar dat ben ik wel van je gewend: altijd als een van de eersten op de afdeling.

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Totaal aantal bezoekers 119660