Nog meer bus...... - Reisverslag uit Benares, India van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Nog meer bus...... - Reisverslag uit Benares, India van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Nog meer bus......

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

18 Januari 2018 | India, Benares

Vandaag vertrekken we scherp 6 uur. 8-10 Uur onderweg. Lange dag dus. Maar blij dat we hier weg zijn. Het eerste gedeelte krijg ik niet mee, lig in coma. Leo voelt zich nog niet lekker, dus die ligt ook een beetje sluimerstand. Rond 11 uur komen we bij wegomleiding 1: we rijden een klein dorp in. Met de grote truck, door veel te smalle straten. Reken daar alle idioten die langs alle kanten al toeterend voorbij komen, en je hebt een driver die spontaan 10 jaar ouder is. Maar t lukt wel. Daarna belanden we langs de weg voor lunch. Het wordt streetfood. Erg leuk, maar wel opletten wat vers is en wat niet. Kost natuurlijk ook niets. Erg lekker. Leo slaat over. En hier zijn we een ware attractie. Een hele menigte Indiërs verzameld zich om ons heen, en na enige tijd hebben ze de moed verzameld om te vragen om selfies met ons. Heel vaag. Dan komen we omleiding 2 tegen. Er is verderop een ongeluk gebeurt en de weg is afgezet: we moeten draaien en weer 1 uur terug. Inmiddels zien we dat de koeien ook met kleding aan loopt. Met jute zakken aan. En de eerste groepen aapjes zijn ook gespot. Uiteindelijk lopen we om 18:30 uur de hotelkamer binnen. Simpel, bed is schoon. WiFi werkt niet. Maar we hebben wel een atm. In ieder geval kunnen we blijven eten. We gaan zo met z’n allen in het hotel eten en misschien dan nog even een blokje om. Ook hier veel kraampjes, koeien, maar toch meer rust. En de mensen kijken je niet aan.

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Totaal aantal bezoekers 119665