Groupmeeting Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Groupmeeting Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Groupmeeting Havana

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

20 September 2014 | Cuba, Havana

Vroeg op, de bus vertrekt om half 8. Ik krijg nog een sandwich en banaan mee voor onderweg, en een fles rum als cadeau! Superleuk.
De bus is wat ouder en zit minder lekker, airco stuk, dus blij als we weer in Havana zijn. Heb een taxi genomen naar het hotel. Groot hotel, duur, en oud. Ik deel een kamer met iemand anders van de reis, maar nog niet gezien. Bij binnenkomst is het eerste wat ik zie de grote opgedroogde chloorvlek in het blauwe tapijt. Bah! T valt vies tegen voor t geld. Laat ik het zo zeggen: en zit een compleet eco systeem op de airconditioner....
Geld halen moet ik in een ander hotel doen, waar momenteel een storing is. Hotel is echter wel mooier. En er is wifi!!!! Alleen de waarbenjij werkt niet :(
Ik ga zo maar even blokje lopen hier, even wat eten, hopelijk wat geld scoren en dan eens uitvissen hoe laat de meeting is morgen. Geld is gelukt, en vrij makkelijk. Maar enkel credit card. Dus direct met de wifi geld van eigen rekening naar vredit card overgemaakt. Mag de eerste week wel doorkomen zo. De middag is saai en lang. Heb de puf niet om actie te ondernemen, en bij de reisinfo stand is het ook maar lastig allemaal. Dus beetje slapen, beetje lezen bij het zwembad, beetje op de kamer lezen en verder een poging douchen, met lauw water. Om half 8 is de meeting. Aardige gids de erg goed engels spreekt. Er voegt zit een grietje van denk mijn leeftijd uit Zwitserland toe. En uiteraard aussies: ouder stel dat niet mee eet, een alleenreizende vrouw van oudere leeftijd en 2 volwassen dames die samen reizen. Erg gezellig en gemoedelijk. Inmiddels is het weer buiten losgebarsten met heftig onweer en bliksem, en uiteraard loopt dat ook in de lobby naar binnen. Ik hoor al snel dat de anderen wel mooie opgeknapte kamers hebben. Ik heb garnalen besteld met eten, erg lekker en licht verteerbaard. We zijn volop aan de klets en na de kop koffie gaat ieder z'n eigen kant. Morgen vroeg op. Ik heb er zin in. Ben benieuwd naar de andere 5 reizigers. Voorlopig nog geen kamergenootje gezien en het is bij 10-en.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 119854

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 01 Februari 2018

Nepal en India

05 September 2016 - 12 September 2016

Marokko - koningssteden

20 Augustus 2016 - 02 September 2016

Zomers Lapland

29 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Maleisisch Borneo 2015

11 September 2014 - 05 Oktober 2014

Curacao & Cuba

31 Augustus 2013 - 05 Oktober 2013

Centraal Afrika 2013

Landen bezocht: