Vliegen naar Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Vliegen naar Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Vliegen naar Havana

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

01 Oktober 2014 | Cuba, Havana

Vandaag een halve dag vrij voor we doorgaan naar Havana, met het vliegtuig. De ochtend gaan Deb en ik aan de wandel langs de kustlijn. Geen strand, wel rotsblokken. Tis weer eens warm, verrassend. We lopen via het dorp terug en halen een ijsje, dat kennen ze hier wel!!! We gaan hierna terug om de koffers te pakken en staan we klaar voor vertrek. Wederom weer in de veetruck, gelukkig maar een kwartier. Het vliegveld is errug klein, gelukkig gaat het allemaal soepel. Een klein vliegtuigje waar 48 man in kan is voor ons. Eb omdat wij als laatste instappen ook al aardig vol. Met andere woorden, ik moet naast een vreemde gaan zitten. Al snel zie ik een leuke, brede, jonge kerel zitten waar ik mij naast plant. Spreekt geen woord engels, maar is echt een snoepie, en lacht lief, En tegen z'n arm aanhangen is ook geen straf. Als ik de anderen bekijk, zie ik dat Di mij in de gaten heeft en z'n duim opsteekt. Betrapt! Hahahahaha.
We landen om 4 uur in Havana en planten ons in 2 taxi's. Zodra we in de stad komen barst het onweer los. Het regent letterlijk in de taxi. Geen zicht, en ook geen ruitewissers uiteraard. Wonderbaarlijk bereiken we de casa's. We worden verdeelt in 2 huizen. Allebei supermooi en gezellig, midden in oud Havana. We hebben even de tijd om ons op te frissen en verzamelen zoals altijd om half 8. We eten in een restaurant vlakbij, erg lekker. Pasta, weer eens ff wat anders. Met garnalen, minder anders. Hierna gaan we op een terrasje hangen met live muziek, uiteraard. Erg gezellig en chill.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 119654

Voorgaande reizen:

04 Februari 2017 - 01 Februari 2018

Nepal en India

05 September 2016 - 12 September 2016

Marokko - koningssteden

20 Augustus 2016 - 02 September 2016

Zomers Lapland

29 Januari 2015 - 17 Februari 2015

Maleisisch Borneo 2015

11 September 2014 - 05 Oktober 2014

Curacao & Cuba

31 Augustus 2013 - 05 Oktober 2013

Centraal Afrika 2013

Landen bezocht: