Nog even geen gorillas's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu Nog even geen gorillas's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Daniëlle Vialle - WaarBenJij.nu

Nog even geen gorillas's

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

02 September 2013 | Oeganda, Kampala

Dag VIP-jes!!! Ik weer. Vanmorgen stonden we bepakt en bezakt klaar voor de tour, die vertrekt dus de 3e.... Dusssssss......... hebben we een dag extra in Kampala :s
Na ff zoeken hebben we een fietstour gevonden die georganiseerd wordt door Bert. Bert is in 2007 richtinh Oeganda vertrokken en werkt hier om de locals te steunen door een school te stichten voor kids met een handicap of kanker, wat blijkbaar veel voorkomt hier. Om daar te komen moest ik op de boga (scooter, OMG!!!!). De fietstochten is hij begonnen om in dit project te steken. We hebben vandaag de 3,5 uur durende nature tocht gedaan die ons via een boot nabij een lokale markt naar een eiland in het Victoriameer bracht. We voelden ons net de koning.... alle kids zwaaiden. Was erg mooi om zo dicht bij de locals te mogen kijken. De locale gids vertelde veel over de mensen zelf en wat ze deden om in hun levensonderhoud te voorzien. Pittige klim ook op de fiets! Maar een echte aanrader. Na de gorilla tour doen we waarschijnlijk de culture tour ook nog ff. We wachten nu op de pre departure, dan even een lekkere steak opeten en vroeg plat.Ik zeg dan VIP-jes!!!!! :-)

• 02 September 2013 - 17:43

Raymond:

Hoi Daan en Sander,
    Deze tour is al een avontuur op zichzelf! Kijk al uit naar jullie volgende belevenissen !

• 02 September 2013 - 18:33

Nicolette & Linde:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Succes morgen!

• 02 September 2013 - 18:35

Anita Vialle:

onwijs leuk zo iets tussendoor mooi meegenomen

• 05 September 2013 - 15:45

Erna Van Oudheusden:

Hé daan

Ik zie wel dat je weer helemaal in je element bent hahaha geniet er lekker van!!xxx tot snel

Daniëlle

Sinds 2007 het reizen ontdekt. Landen als Zuid-Afrika, Botswana, Zambia, Ierland, Schotland, westen VS, Costa Rica en IJsland bezocht. Nu dus voor de volgende reis (wederom Afrika, loving it!) eens kijken hoe het met waarbenjij.nu werkt :)

Actief sinds 13 Aug. 2013
Totaal aantal bezoekers 119797